پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نی نی پری

عروس کوچولو

1393/7/7 15:56
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان خیلی شیطون شده و باید خیلی حواسم بهش باشه.غافل بشیم به سرعت برق و باد از پله ها رفته بالاsmile смайлики смайлы

و از این بابت خیلی به من و بابایی حرص میده ، یک لحظه هم نمیشه تنهاش گذاشت و من هم که اصلا نمیتونم هیچ کاری بکنم.

کلا علاقه خاصی به پله دارهsmile смайлики смайлы

خوابیدن روی پله از کارای همیشگی

بازی کردن با عروسکا

هفته گذشته عروسی دختر خاله  و پسر خاله من  و بابا بود smile смайлики смайлы

خداراشکر  پرنیا خانم خیلی اذیت نکرد.اولش یه کم غریبی میکردsmile смайлики смайлы ولی کم کم خوشش اومده بود و دس دسی میکرد.smile смайлики смайлы

عاشق اینه که پیشه عروس و داماد بشینه ,اگه نبردی هم که با نق نقاش کچلت میکنهsmile смайлики смайлы

اینم سفره شام عروس وداماد,که بچه ها دورش نشسته بودن و مجذوب شام خوردن عروس و داماد شده بودن جز عروس کوچولوی من که بدون رو در بایسنی شروع کرده بود به ناخونک زدنsmile смайлики смайлы

.البته همش پیش خاله صغری و عمه هاش بود و موقع شام پیش من .

زندگی مامان طوطی شده smile смайлики смайлыو هر چی که بگیم تکرار میکنه.تازگی ها کلمه آتیش را یاد گرفته و مرتب تکرار میکنه. عمه را خیلی  با مزه میگه

 

هرچیزی که دستش باشه به سمتمون میگیره و باید بهش بگیم ممنون

عاشق این اداهاتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی پری می باشد