پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نی نی پری

منم مادر میشم

1391/3/9 17:00
182 بازدید
اشتراک گذاری

روزي كه من به جمع مامانا 080.gifاضافه شدم.

اون روز يعنی1391/1/19 چند روزي بود به اينكه مامان شدم شك داشتم  ,البته قبلش به خاله نسا گفته بودم که احتمال بارداری رو میدم اون هم واسم از داروخونه یه بی بی چک گرفت که منفی در اومد ساعت 11 از دانشگاه  مستقيم رفتم آزمايشگاه و تست دادم كه شكر خدا اون ++++ شد .

من و بابا بهرام هنوز باورمون نميشد که داریم بابا و مامان میشیم .

عزيزم عاشقتيم



تو هديه خدا و عيدي خانم رقیه(س)(سال قبل ماه محرم تو حسینیه سفره حضرت رقیه انداختیم که من وچند تا از دوستام مسئول برگزاریش بودیم که خدا رو شکر عالی شد,همون جا همه برام دعا کردن سال دیگه همون موقع با یه بچه به بغل سر سفره حضرت رقیه بشینم) به من و بابا هستي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی پری می باشد