پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نی نی پری

روزهای آخر

1391/8/11 16:18
287 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                                
                     سلام عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق مامان  وبابایی

 
                                                   تولد           

ديگه اين روزها روزهاي آخره خدا بخواد

اين اخرين نوشته هاي من خاطرهدر دوران شيرين و خاطره انگيره بارداريه مامانیدلم براي اين روزها براي لگد زدن هات و براي دلبري كردن هات دلبریسكسكه هات براي اون دستاي كوچيكت كه يهو از پهلوهام ميزنه بيرون دستبراي همشون تنگ ميشه واي پرنیا امروز ياد اون روزي افتادم كه براي اولين بار آزمایشم مثبت شد خيلي خاطره انگيز بود خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی 

وقتي فهميدم تو جوجوي من جوجوی منتو دلمي انگار خدا همه دنيا رو به من داده بود من و بابا بهرام سر از پا نمي شناختيم چه روزي بود هيچ وقت از يادم نميره 19 فروردین


تو اين تقريبا 9 ماه روزهاي شيرين زيادي داشتيم باهم همين طور روزهاي پراسترس استرسروزهايي كه ميخواستم برم صداي قلبتو بشنوم قلب، آزمايش غربالگري ، سونوها و ازمايش ها 

چند دفعه اي كه تكون نميخوردي و ما رو ترسوندي

همش براي من الان مثل يه فيلمه كه جلوي چشمام رد ميشه خاطرهو از همشون خاطره هاش مونده

عسلم, بايد برات اعتراف كنم كه توي اين مدت بارداري باباي مهربونتباباییمثل يه فرشته تمام سعيشو كرد تا من و تو سالم باشيم و راحت و بتونيم اين دوران رو بگذرونم,فداشـــــــــــــــــــــــــــــــــــ


شايد الان وقتشه تا يكم از بابا بهرام قدرداني كنيم


بهش بگيم چقدر عاشقشيم و چقدر دوستش داريمدوست دارم

و زندگي بدون اون حتي براي يه لحظه برامون معنا نداره

و خدارو شكر كنيم من به خاطر داشتن همسر گلم و تو به خاطر داشتن يه همچين پدر مهربوني

خدايا شكرـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت


فردا براي اخرين بار انشالله بايد برم مطب خانم دكتر براي چكاب تقريبا كارامونو كرديم کارای بيمه رو بابا بهرام انجام داده, منم همه آزمايش ها و نامه ها سونو ها آماده كردم براي روز دوشنبه گذاشتم تو يه پوشه 

ما الان فقط منتظر اومدن گل باغ زندگيمون هستيم كه انشالله به سلامتي بياد تو بغلمون




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی پری می باشد