پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

نی نی پری

سونوي سوم تعيين جنسيت*نازپری*

1391/3/24 11:03
144 بازدید
اشتراک گذاری



سلام عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق مامانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیسلام.

 

الان تازه از سونو گرافي اومدم.

واي عسلم باورت ميشه الان اقاي دكتر سونو گرافي گفت تو دخملــــــــــــــــــــــــــــــــــیدخملی.

 

 الهي مادر قربونت بشه عسلــــــــــــــــــــــــــــــــــممامانینی نی.

عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــقتم.دوست دارم


نگران سلامتيت بودم و مجبور شدم برم دكتر ولي گفتم از فرصت استفاده كنم ببينم چي هستي نازپري ناز پریيا كاكل زري شیطون؟

ديدم واي خدای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ناز پري ماماني هستينازپری.

جيگرتو بخورم من عشقم

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی پری می باشد