پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نی نی پری

اولین تکونای پری مامان

1391/4/25 11:03
158 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باری که تکون خوردنت تکونرو احساس کردم تو هفته 13بودم اولش شک کردم شکآخه مثل این بود که تو شکمم نبض بزنهنبض مثل بعضی وقتا که زیر چشم آدم می پره بعد که از دوستم پرسیدم متوجه شدم که جوجه کوچولوم جوجهبوده مامان فداش بشه حالا دیگه وجودت رو کاملا احساس

می کنم عســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلم.

مامان و بابا قربونتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فدات

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهسا
17 مرداد 92 15:45
سلام چه دختر نا زی




سلام گلم نظر لطفتونه,ممنون از بازدیدتون باز هم به پری من سر بزنید


مامان یلدا
27 مرداد 92 14:41
چه نازی ؟؟؟ ماشالالینکتون کردم
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:57
سلام خوبید خوش حال میشم به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی پری می باشد